joi, 12 ianuarie 2023

Despre vredinicie.

 1Then I saw in the right hand of him who sat on the throneo a scroll with writing on both sidesp and sealedq with seven seals. And I saw a mighty angelr proclaiming in a loud voice, “Who is worthy to break the seals and open the scroll?” But no one in heaven or on earth or under the earth could open the scroll or even look inside it. I wept and wept because no one was found who was worthy to open the scroll or look inside. 

 Revelation 5: 1-15

 


Eu sunt vrednic.

Eu, baga-mi-as picioarele. De ce nu eu? Am cele mai bune intentii, si anume intentiile de a avea cele mai bune intentii. Vreau sa vreau sa fiu exact cum vrea Dumnezeu sa fiu. Nu sunt, dar vreau sa fiu. Merit tot ce-i mai bun, pentru ca vreau sa fiu persoana care merita tot ce-i mai bun. Vreau sa fiu puternic, si bland , si disciplinat. Vreau sa fiu rational si empatic in acelasi timp, o mana de fier si un lider care ia deciziile corecte pentru cei pe care-i conduce si vorbeste cu fiecare in parte cu intelegere, care stie ce sa faca, dar si ia in considerare sfaturi de la ceilalti. Si mai are si simtul umorului, pe deasupra.

Sunt vrednic, pentru ca vreau sa fiu vrednic. Intentia mea este sa am cele mai curate intentii.

treaba nasoala e ca nu prea-s. vreau, dar nu prea simt ca pot. cred ca atunci cand e esential pentru mersul spre Bine al lucrurilor fac, fara sa pot, prin har, dar in general cred ca nu prea pot. in general pot putintel. nu mega putin, putintel. stiu ca maine-o sa pot mai mult, sau daca o sa pot mai putin va fi pentru ca poimaine sa pot exponential mai mult. pe termen lung, stiu ca voi fi mai bun, iar pe termen scurt cred ca-s ok. dar momentan, desi vreau, cred ca nu pot. cred ca in absenta harului îs mic tare, cam in toate domeniile. am motive obiective sa cred asta, stiu ca sunt  multi oameni mai buni ca mine in fiecare domeniu. chiar si-n Codlea cred ca sunt oameni care-s mai buni ca mine in fiecare domeniu. banuiesc ca sunt oameni excelenti in lume, la care daca faci o medie aritmetica intre capacitatea de a fi bland si capacitatea de a fi puternic si abilitatile de a repara chestii prin casa si toate celelalte chestii care te fac un om bun, cred ca sunt oameni care au o medie mult mult mai mare decat a mea. cine stie, poate chiar sunt oameni, cum zicea Andrei, izolati prin pesteri prin Asia, despre care-as zice ca sunt vrednici. 


drept ii ca nu ma prea recomanda pentru vrednicie decat intentiile mele.


inclusiv pentru vredinicia de a fi lider. imi displac liderii grupului meu din Albion, dar s-ar putea sa fie lideri mult mai buni decat as putea sa fiu eu in momentul asta. macar pentru ca-s in stare sa nu crape sub presiune si sa faca, din cand in cand, chestii ok. momentan nu cred ca as putea face asta.  


si-atunci cam asta-i treaba. din motive care nu sunt sub controlul vointei mele, nu prea-s vrednic de chestii. nu prea-s excelent, nu prea-s, momentan, un lider bun. nu prea stiu ce-s, si-i greuț, pen'ca am 28 de ani si parca as avea asteptarea sa am macar o idee generala. dar ce-i clar e ca nu-s excelent. desi as vrea sa fiu, desi as vrea sa vreau sa fiu, nu sunt vrednic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu